Ass-kicking fietstrainers die ervoor zorgen dat je binnen wilt fietsen.

Of je nu traint voor een gelegenheid, gewoon hoopt een routinematig rijschema aan te houden, of gewoon de voorkeur geeft aan de bescherming van binnenshuis, een indoor fietstrainer is een waardevol instrument. Maar wat te krijgen? Er zijn verschillende basistypen, en de opties hiervoor zijn de laatste jaren enorm toegenomen, en natuurlijk de explosie van slimme trainers, evenals de virtuele werelden en trainingsprogramma’s waarmee je je kunt identificeren. Bekijk hier informatie over vijf van die best presterende coaches uit onze tests, en scroll dan dieper voor langere beoordelingen van deze en andere topmogelijkheden, plus koopadvies.

Beste reisgenoot Best Value Direct-Drive De gouden standaard Meeste bewegingsvrijheid Stilste Direct-Drive

De 3 Soorten Indoortrainers

Hoewel er veel variaties van elk zijn, zijn er veel trainers in drie basisstijlen. Direct-drive trainers worden bevestigd aan de achterste dropouts, vervangen je polsen en zorgen voor een onmiddellijke verbinding met de weerstandseenheid. Al deze kunnen gemakkelijk worden geïdentificeerd, omdat ze een band nodig hebben. Ze zijn over het algemeen de duurste, maar ook de meest nauwkeurige, met de hoogste mate van immuniteit.

Wrijvingsbussen plaatsen een kleine roller tegen het achterwiel en gebruiken vloeistof of magnetische weerstand. Ze zijn meestal lichter en draagbaarder dan trainers met directe aandrijving, maar zijn wat luidruchtiger en niet zo nauwkeurig. De wisselwerking heeft een prijs. Je kunt een slimme frictietrainer krijgen voor ongeveer de helft van de prijs van een model met directe aandrijving.

Rollers zijn de meest elementaire stijl en vereisen ook de meeste techniek omdat de fiets niet op zijn plaats wordt gehouden, maar in plaats daarvan op drie takken wordt neergestreken. Weerstand kan variëren van bijna niets tot zo veel als elke bus met directe aandrijving. Ze zijn ook erg nuttig voor het verfijnen van de traptechniek.

Van links Direct-drive trainers vervangen het achterwiel, rollers vragen om veel balans, en frictiecoaches klemmen de achterste dropouts vast en zetten een roller tegen de achterband. Jimmy Cavalieri

Wat Is Een Slimme Trainer?

Een wijze coach is anders dan een versie met elektronisch gestuurde weerstand. Slim betekent dat hij draadloos kan communiceren met een trainingsapp in je smartphone of virtuele rijwereld zoals Zwift en de weerstand automatisch kan aanpassen. De populariteit van Zwift en andere apps betekent dat de meeste nieuwere coaches slim zijn. Dit draagt bij aan de prijs, maar de kosten dalen en je kunt nu een Wise-trainer scoren voor minder dan

Sommige trainingsplatforms van derden ondersteunen niet-verbonden coaches, maar u moet extra’s kopen, zoals een externe snelheidssensor in Garmin of Wahoo en ook een vermogensmeter.

Andere Dingen Om Te Overwegen

Compatibiliteit : Aangezien de asbevestigingscriteria en breedtes bijna jaarlijks veranderen, moet u controleren of de touringcar waarin u geïnteresseerd bent, verschillende bevestigingsopties biedt, zoals steekasadapters en, voor touringcars met directe bevestiging, alternatieven met vrije naaf. Sommige trainers komen met hen mee. Als de jouwe dat niet doet, moet je ze apart kopen.

Geluid :Met meer mensen die binnenshuis sporten om zich te beschermen tegen de verspreiding van het Coronavirus, en met huishoudens die thuis werken, kan het zoeken naar een stillere keuze belangrijker zijn dan voorheen (evenals het krijgen van een fantastische ventilator als je aan het sporten bent). Wanneer de meeste fabrikanten het gebruik van woorden als stil en vrijwel stil kunnen elimineren om het geluidsniveau van hun touringcars te beschrijven, zijn er verschillende elementen waarmee rekening moet worden gehouden, zoals het geluid dat de aandrijflijn van uw fiets maakt terwijl u trapt en, als u er een gebruikt, de ventilator die zoemt weg om je koel te houden en windsnelheden na te bootsen. Om een beter idee te krijgen van hoe hard stil is, hebben we een decibelmeter gebruikt om de geluidsniveaus vast te leggen van elke bus die wordt geklokt op 15 en 40 km/u. Decibel varieerde van 68 (zoals uw stofzuiger) tot 85 (benzinevrachtwagen die 64 km/u rijdt); de ventilator alleen mat 71.Om een idee te krijgen van hoe belangrijk een schijnbaar kleine sprong in decibel kan zijn: 70 is twee keer zo luid als 60 en 80 is twee keer zo luid als 70.

Stabiliteit : crashes van een trainer zijn zeldzaam, maar niet ongehoord als je scheel gaat proberen je PR te verslaan tijdens die training. Meestal geldt: hoe breder de basis van de coaches, hoe stabieler deze zal zijn. Velen hebben een nivelleringsfunctie voor onregelmatige oppervlakken.

Trevor Raab

Waarom Het Misschien Moeilijker Is Om Vandaag Een Trainer Te Vinden

Sinds termen als toevluchtsoord, thuisblijven en sociale afstand hun oorsprong vonden in ons dagelijkse lexicon, moesten we alternatieve vormen van entertainment vinden waarbij geen groot publiek of risicovolle omstandigheden betrokken zijn. Velen hebben de geneugten van fietsen ontdekt en meer dan een paar huidige renners zijn vanwege lokale beperkingen en veiligheidsproblemen overgegaan op indoor cycling. Dit heeft geleid tot een wereldwijde stijging van de verkoop van trainers en bijgevolg tot een uitputting van de voorraad. Dat is maar goed ook, want dan hebben meer mensen fietsen gevonden. Maar het is frustrerend als je doel nu is om een internetbestelling te plaatsen voor een coole nieuwe coach, simpelweg om vast te stellen dat je misschien maanden of zelfs maanden moet wachten om hem te krijgen. Als je iets op deze lijst vindt dat je aandacht trekt, en je raakt de wegversperring die niet meer op voorraad is,geduld (wachten tot de voorraad is vervuld), doorzettingsvermogen (het kan ergens anders online of misschien ergens lokaal beschikbaar zijn), of zelfs proactief zijn (pre-order is direct beschikbaar voor veel niet-voorradige versies) zou kunnen zijn wat je moet doen . Houd de voorraad goed in de gaten en update links zo vaak als we kunnen.

Hoe We Hebben Getest

We hebben al die trainers gebruikt om Zwift-workouts in onze hectische werkdag te persen, en we hebben er zelfs een aantal meegenomen voor warming-ups op de racedag. Vervolgens hebben we evaluatieredacteur Bobby Lea, voormalig aas en drievoudig Olympiër, naar de diepste, donkerste uithoeken van onze werkplek verbannen zonder zijn fiets, een ventilator en voldoende trainers om zelfs de meest door fietsen geobsedeerde man gek te maken. We hebben getest elk met programma’s van derden en hun eigen begeleidende apps – en ongebonden voor degenen die liever de vrijheid hebben om hun eigen gestructureerde trainingen te kiezen. Elke coach onderging exact dezelfde stabiele periodes, max-power sprints en Tabata-achtige pogingen (intervallen met hoge intensiteit) om het rijgevoel, de stabiliteit, de weerstand, de betrouwbaarheid en de herhaalbaarheid te testen. En zoals we zeiden,we hebben omgevingsgeluidsniveaus getest tijdens het rijden in 15 en 40 mph om de echte verstoring te ontdekken die u tijdens uw pre-dawn trainersessie zult veroorzaken. Uiteindelijk hebben we nog maar één goed opgeleide testeditor en deze lijst met de beste indoortrainers die je nu kunt kopen, net op tijd voor de koude, donkere maanden ervoor.
Directe aandrijving DE GOUDEN STANDAARD

  • Side-to-side beweging maakt de Kickr comfortabeler om te rijden
  • Niet te veel beweging die je tijdens het sprinten de fiets heen en weer kunt zwaaien

De Kickr is altijd een van de meest betrouwbare en gebruiksvriendelijke coaches geweest die er zijn. De meest recente versie stapt de kracht nauwkeuriger in vergelijking met de editie – tot binnen 1 procent tot 2.200 watt – en zorgt voor enige zij-aan-zij beweging tijdens het rijden. Rubberen voetjes, die de nieuwste Axis noemt, zijn gecombineerd met drie soorten plastic bekers die over de voeten passen tot medium zijwaartse bewegingen. De grootste cups omsluiten de rubberen voetjes volledig en houden de koets op zijn plaats, terwijl de kleinste de flexibele, rubberen voetjes grotendeels blootleggen en de fiets vijf niveaus van zij-aan-zij laten wiebelen. Het is alleen genoeg dat het rijden een stuk comfortabeler aanvoelde dan in positie worden gehamerd, maar niet te veel dat de fiets onnatuurlijk bewoog. De reistextuur is ook levendiger in vergelijking met de eerdere Kickr.Rijders hoeven niet langer een spin-down uit te voeren om de trainer te kalibreren, en ook de Kickr kan hellingen tot 20 procent simuleren. Wat betreft voorgeïnstalleerd met een 11-speed Shimano/SRAM-compatibele cassette, werkt met de meeste 8-, 9-, 10-, 11- en 12-speed setups, en presteert goed met de meeste digitale fietsprogramma’s van derden.
LEES VOLLEDIGE REVIEW BEKIJK 23 AFBEELDINGEN

DE MEESTE VRIJHEID VAN BEWEGING

Kinetische R1

  • Sommige rijders genieten misschien niet van de brede Array of motion

De R3 cms +/- 3 procent vermogensmetingen zijn ongeveer het lage einde voor een direct-drive model in deze prijsklasse, maar deze trainer biedt iets unieks in het rijgevoel, andere niet: intense vrijheid om de fiets van de ene naar de andere te verplaatsen kant, veel meer dan alle andere mensen op deze lijst. Aangedreven door rubberen elastomeren tussen de poten samen met het aandrijfmechanisme, kan deze beweging worden gecorrigeerd door simpelweg de twee bouten die deze elastomeren op hun plaats houden vast of los te draaien. Maar, in tegenstelling tot de Kickr, die mogelijk geen beweging heeft, biedt de R1 op de meest beperkende instelling niettemin meer zijdelingse beweging dan de rest van zijn concurrenten. Dit niveau van vrijheid kan in het begin vreemd aanvoelen, vooral als voor degenen die gewend zijn om vastgezet te worden,maar hoe meer tijd je fietst, hoe meer je zult waarderen dat je de mogelijkheid hebt om naar believen te wisselen – je kunt je fiets van de ene naar de andere kant gooien tijdens totale sprints op precies dezelfde manier als op de weg. Zelfs de R1, de inzending van het bedrijf in de categorie met directe aandrijving, werkt samen met de typische programma’s, waaronder Zwift, TrainerRoad, The Sufferfest en zijn eigen Kinetic Blend via ANT+, ANT+ FE-C en Bluetooth Smart. Het is compatibel met Garmin-apparaten en bijna alle fietsen, zelfs fietsen die een steekas nodig hebben. Maar in tegenstelling tot de andere Kinetic-trainer is een nieuwe aankoop van deze Traxle-steekasadapter niet nodig.werkt samen met de typische programma’s, waaronder Zwift, TrainerRoad, The Sufferfest en zijn eigen Kinetic Blend via ANT+, ANT+ FE-C en Bluetooth Smart. Het is compatibel met Garmin-apparaten en bijna alle fietsen, zelfs fietsen die een steekas nodig hebben. Maar in tegenstelling tot de andere Kinetic-trainer is een nieuwe aankoop van deze Traxle-steekasadapter niet nodig.werkt samen met de typische programma’s, waaronder Zwift, TrainerRoad, The Sufferfest en zijn eigen Kinetic Blend via ANT+, ANT+ FE-C en Bluetooth Smart. Het is compatibel met Garmin-apparaten en bijna alle fietsen, zelfs fietsen die een steekas nodig hebben. Maar in tegenstelling tot de andere Kinetic-trainer is een nieuwe aankoop van deze Traxle-steekasadapter niet nodig.

BESTE WAARDE DIRECTE AANDRIJVING

Elite Suito

  • Klaar om direct uit de doos te gaan
  • Echt soepele weerstandsveranderingen
  • Maximale pitch-simulatie slechts 15%

De stevige stalen Suito is een van de beste direct drive trainers die we hebben getest. Hij wordt gegarneerd met een Shimano 11-speed cassette en voorgemonteerde poten. Vergeleken met alle topmodellen van het bedrijf, de Direto XR, veronderstelt deze touringcar met directe aandrijving slechts een klein beetje precisie (+/-2,5 procent, +/- 1,5 procent), maar biedt hij snellere immuniteitsaanpassingen en de vrijheid om ongebonden te rijden. allemaal voor aanzienlijk minder. We zijn ook dol op de Suito omdat, in tegenstelling tot andere trainers die je een programma nodig hebben om de coach te bedienen, je hem gewoon kunt aansluiten en beginnen met trappen als je gewoon wilt rijden zonder gedoe met inloggen op een digitaal platform. Wanneer losgekoppeld in de virtuele wereld, heeft de Suito meer momentum dan elke andere trainer in deze test, met andere woorden, als je dit eenmaal op snelheid hebt, blijft het daar graag. De Suito niett staat zijwaartse beweging toe, net als een aantal van die nieuwe trainers, maar onze medewerkers genieten ervan vanwege de eenvoud van het erop springen en een gestructureerde training of digitale rit uitvoeren. Het beste van alles is dat hij, na 18 maanden van huis naar huis en kantoor naar kantoor te zijn geslagen, krachtig blijft en betrouwbaar is als altijd.
STILSTE DIRECTE AANDRIJVING

Tacx Neo 2T

  • Extreem stil
  • Een kleine mogelijkheid om heen en weer te bewegen is comfortabel voor lange sessies
  • Werkt zonder externe stroombron
  • Heel duur

De Neo 2T is vergelijkbaar met de Kickr in zowel vermogensmeting (tot 2.200 g met een nauwkeurigheid van 1 procent) en maximale hellingssimulatie (tot 25 procent). Maar de Neo 2T bevat twee functies die nergens anders te vinden zijn. Hij wekt zijn eigen elektriciteit op, wat betekent dat je hem kunt gebruiken zonder stroom van buitenaf, hoewel hij het beste werkt als hij is aangesloten. Dat is vooral relevant in de winter, wanneer onze door training geobsedeerde evaluatie-editor het geweldig vindt dat hij de Neo 2T nog steeds kan gebruiken om te trainen wanneer zijn huis stroom verliest in een sneeuwstorm. Net als het old-school Nintendo Rumble Pack trilt het om een breed scala aan straatoppervlakken te simuleren – van grind tot kasseien tot gecementeerde wegen, om er maar een paar te noemen – wanneer je op virtuele platforms rijdt. In tegenstelling tot andere direct-drive trainers die riemen of rollen gebruiken voor krachtoverbrenging,de Neo 2T heeft een metalen vliegwiel met magneten die interageren met elektrische spoelen om de weerstand te matigen. Je draait het vliegwiel naar rechts terwijl je trapt; hoe meer vermogen er door de spoelen stroomt, hoe groter de magnetische aandrijving. Dit apparaat dat uit het ruimtetijdperk lijkt, maakt meer beweging van links naar rechts mogelijk dan de Kickr, en voelde net zo comfortabel en natuurlijk aan als het rijden op een stationaire trainer, zelfs bij high-definition pogingen zoals steile beklimmingen en sprints op volle snelheid. Bovendien wordt hij geleverd met pedaalslaganalyse en een steekasadapter die plaats biedt aan 142 x 12 mm en 148 x 12 mm assen, en compatibel is met Shimano en SRAM 8- tot 12-speed aandrijflijnen.Dit apparaat dat uit het ruimtetijdperk lijkt, maakt meer beweging van links naar rechts mogelijk dan de Kickr, en voelde net zo comfortabel en natuurlijk aan als het rijden op een stationaire trainer, zelfs bij high-definition pogingen zoals steile beklimmingen en sprints op volle snelheid. Bovendien wordt hij geleverd met pedaalslaganalyse en een steekasadapter die plaats biedt aan 142 x 12 mm en 148 x 12 mm assen, en compatibel is met Shimano en SRAM 8- tot 12-speed aandrijflijnen.Dit apparaat dat uit het ruimtetijdperk lijkt, maakt meer beweging van links naar rechts mogelijk dan de Kickr, en voelde net zo comfortabel en natuurlijk aan als het rijden op een stationaire trainer, zelfs bij high-definition pogingen zoals steile beklimmingen en sprints op volle snelheid. Bovendien wordt hij geleverd met pedaalslaganalyse en een steekasadapter die plaats biedt aan 142 x 12 mm en 148 x 12 mm assen, en compatibel is met Shimano en SRAM 8- tot 12-speed aandrijflijnen.

GEMAKKELIJKSTE OPSLAG

Saris H3

  • Erg stil

Als je bekend bent met de CycleOps H2 direct-drive smart coach, dan ben je bekend met de Saris H3-bijna exact dezelfde CycleOps-merchandise, met nieuwe Saris-branding. Het functionele onderscheid is een sterker netsnoer op de H3 dat minder snel wordt getrokken en gebroken als we er per ongeluk over struikelen. nauwkeurigheid. Het is compatibel met de meest voorkomende digitale fietsplatforms via ANT+, FE-C en Bluetooth 4.0-connectiviteit. En hoewel het overschakelen naar die programma’s eenvoudig is, is dat niet het geval met dit begeleidende programma van Saris, dat sneller kan crashen en over het algemeen gewoon vervelend in gebruik is. Gelukkig heb je hem eigenlijk alleen nodig voor software-updates en om de coach te kalibreren.En wil je gewoon inpluggen en rijden, dan is er geen app nodig. Weerstandsveranderingen op de H3 zijn net zo aangenaam soepel als de beste coaches die we hebben getest. En dat dode gevoel dat vaak wordt geassocieerd met zware vliegwielen is niet zo merkbaar aan de H3-het biedt voldoende momentum om het werkelijke rijgevoel te simuleren zonder zich lusteloos te voelen. Voor degenen die geen ruimte in hun garage of woonruimte hebben om de trainer de hele winter buiten te laten, we houden van de H3 omdat hij zo gemakkelijk op te vouwen is en hoe weinig ruimte hij inneemt wanneer hij in een kast wordt gepropt.Voor degenen die geen ruimte in hun garage of woonruimte hebben om de trainer de hele winter buiten te laten, we houden van de H3 omdat hij zo gemakkelijk op te vouwen is en hoe weinig ruimte hij inneemt wanneer hij in een kast wordt gepropt.Voor degenen die geen ruimte in hun garage of woonruimte hebben om de trainer de hele winter buiten te laten, we houden van de H3 omdat hij zo gemakkelijk op te vouwen is en hoe weinig ruimte hij inneemt wanneer hij in een kast wordt gepropt.
BESTE WAARDE KICKR

Wahoo Kickr Core

  • leent minder onroerend goed dan de meeste andere touringcars met directe aandrijving
  • 16% hoogste cijfer simulatie

De Kickr Core is een gloednieuwe trainer van Wahoo die iets compacter en iets goedkoper is dan de geliefde Kickr. Het maakt gebruik van exact dezelfde soepele en stille vliegwieltechnologie en betrouwbare riemaandrijving met anabole immuniteit. De Core heeft een vliegwiel van 5 kg in vergelijking met de Kickrs 16, en wordt geleverd in een compacter pakket met een kleinere voetafdruk en een compacter rek (wanneer opgevouwen) dat gemakkelijker te redden is dan andere direct-drive units. Als je van de Kickr houdt, maar niet het extra maximale wattage of de helling van dat apparaat nodig hebt, dan levert de Kickr Core exact dezelfde geweldige kwaliteit en rijervaring in een meer betaalbaar en draagbaar pakket.
LEES VOLLEDIGE BEOORDELING BEKIJK 12 AFBEELDINGEN

BESTE NIEUWE TRAINER

Elite Direto XR

  • Geen zij-aan-zij beweging
  • Niet zo stil als andere touringcars met directe aandrijving

De nieuwe Direto XR is een volledige revisie van deze trainer met dezelfde naam die vroeger in het midden van de Elites-lijn stond. Deze vervangt de veel duurdere Drivo II als eersteklas direct-drive smart coach van de Italiaanse fabrikant. Vermogensgegevens zijn waar met 1,5 procent tot 2300 watt, en ook de Direto XR zal heuvels simuleren in een maximale helling van 24 procent. Tijdens het testen ontdekten we dat de coach een van de veiligste werd die we ooit hebben gereden, en de brede benen zijn eenvoudig te verzwaren om de trainer op zijn plaats te houden tijdens volledige gassprints. Het begeleidende programma van Elite, MyTraining genaamd, is uniek, maar biedt een enorme bibliotheek met virtuele cursussen en vooraf geladen trainingen. Bovendien biedt het de mogelijkheid om een GPS-bestand op te nemen, zodat fietsers het rijden in die specifieke klasse kunnen simuleren. Verbinding maken met Zwift was een naadloze ervaring,hoewel we een eigenaardigheid met immuniteitsveranderingen opmerkten: toen we ons toelegden op een klim op Zwift, ontdekten we dat de trainer de gewoonte heeft om aanvankelijk een buitensporige hoeveelheid weerstand toe te voegen, en dan marginaal achteruit te gaan tot wat voelde als de juiste mate. We vonden het ook luidruchtiger dan andere trainers met directe aandrijving op deze lijst, en de hoeveelheid nam merkbaar toe bij een groter vermogen. Het is echter nog steeds stil genoeg dat we in onze woonkamer kunnen rijden en zonder problemen naar de tv kunnen kijken (en horen).en de hoeveelheid nam merkbaar toe bij een groter vermogen. Het is echter nog steeds stil genoeg dat we in onze woonkamer kunnen rijden en zonder problemen naar de tv kunnen kijken (en horen).en de hoeveelheid nam merkbaar toe bij een groter vermogen. Het is echter nog steeds stil genoeg dat we in onze woonkamer kunnen rijden en zonder problemen naar de tv kunnen kijken (en horen).
Rollers HOUDEN VAN BUITEN RIJDEN

  • Rollers hebben meer balans en aandacht nodig tijdens het rijden dan conventionele coaches

Als je een hekel hebt aan het opgesloten gevoel van een trainer, maar op digitale platforms van derden moet rijden, dan zijn de Elite Nero Interactive Rollers het antwoord. Op zichzelf (met andere woorden, niet aangesloten op en aangesloten op apparaten of apps), functioneren ze net als een set standaardrollen, maar ze bieden je de extra bonus van progressieve weerstand. Maar sterke rijders kunnen de weerstand en het momentum overmeesteren. Voor voortdurende inspanningen ten noorden van 400 watt, was onze tester, die compacte versnellingen mijdt, bijna tot het uiterste op de bodem van de tape geduwd om het inspanningsniveau te behouden. De rollen schuiven heen en weer op een vast frame, wat zorgt voor een enigszins natuurlijke rit (als je het gevoel van achteruitglijden negeert), omdat de fiets de vrijheid heeft om niet alleen heen en weer te bewegen, maar ook vooruit en achteruit. Samen met de vrijheid om te bewegen,deze rollers geven je de vrijheid om de wereld van virtueel fietsen te combineren. In het begin lijkt het vreemd om weerstandsveranderingen tegen te komen omdat je op Zwift beklimmingen en afdalingen maakt terwijl je op rollers rijdt, maar het voelt meteen zo gewoon als virtueel rijden, geholpen door de vrij vloeiende beweging van de fiets. Laat je niet meeslepen door te geloven dat dit de magische kogel zou zijn voor indoor instructie. Roller-puristen zullen merken dat er te veel immuniteit is voor de techniek met hoge cadans, en coachliefhebbers zullen het niet leuk vinden dat ze uren achter elkaar kunnen uitslapen met niets anders dan de pedalen draaiende te houden. Met andere woorden, de Nero biedt een comfortabele middenweg.In het begin lijkt het vreemd om weerstandsveranderingen tegen te komen omdat je op Zwift beklimmingen en afdalingen maakt terwijl je op rollers rijdt, maar het voelt meteen zo gewoon als virtueel rijden, geholpen door de vrij vloeiende beweging van de fiets. Laat je niet meeslepen door te geloven dat dit de magische kogel zou zijn voor indoor instructie. Roller-puristen zullen merken dat er te veel immuniteit is voor de techniek met hoge cadans, en coachliefhebbers zullen het niet leuk vinden dat ze uren achter elkaar kunnen uitslapen met niets anders dan de pedalen draaiende te houden. Met andere woorden, de Nero biedt een comfortabele middenweg.In het begin lijkt het vreemd om weerstandsveranderingen tegen te komen omdat je op Zwift beklimmingen en afdalingen maakt terwijl je op rollers rijdt, maar het voelt meteen zo gewoon als virtueel rijden, geholpen door de vrij vloeiende beweging van de fiets. Laat je niet meeslepen door te geloven dat dit de magische kogel zou zijn voor indoor instructie. Roller-puristen zullen merken dat er te veel immuniteit is voor de techniek met hoge cadans, en coachliefhebbers zullen het niet leuk vinden dat ze uren achter elkaar kunnen uitslapen met niets anders dan de pedalen draaiende te houden. Met andere woorden, de Nero biedt een comfortabele middenweg.Roller-puristen zullen merken dat er te veel immuniteit is voor de techniek met hoge cadans, en coachliefhebbers zullen het niet leuk vinden dat ze uren achter elkaar kunnen uitslapen met niets anders dan de pedalen draaiende te houden. Met andere woorden, de Nero biedt een comfortabele middenweg.Roller-puristen zullen merken dat er te veel immuniteit is voor de techniek met hoge cadans, en coachliefhebbers zullen het niet leuk vinden dat ze uren achter elkaar kunnen uitslapen met niets anders dan de pedalen draaiende te houden. Met andere woorden, de Nero biedt een comfortabele middenweg.

Wrijvingstrainers BESTE WAARDE SMART TRAINER

Kinetic Road Machine Smart 2

Wegenmachine Smart 2

  • ANT+ en Bluetooth-connectiviteit
  • Wrijvingstrainers zijn zwaar voor banden

Als elektriciteitsgegevens alles zijn wat je nodig hebt, is de Kinetics Road Machine Smart 2-bus een geweldige prijs. Hoewel het de weerstand niet automatisch regelt (kijk daarvoor op de Road Machine Control), maakt het wel verbinding met coaching-apps zoals Kinetic Match, Zwift, TrainerRoad en meer, evenals ANT+ en Bluetooth-compatibele computers samen met ANT+ mind units. Zijn stevige basis met vloerveilige rubberen voetjes, 29 kg (geclaimd) vliegwiel en grote rol impliceren dat hij een vaste plek in je huis zou kunnen vinden, maar zijn eigen opvouwbare poten en wielopstelling maken het een geschikte racedagreiziger, te. Het is veel luider dan de directe push-trainers op deze lijst, maar het werkt elke keer betrouwbaar. Ondanks het gebruik van een vloot van hun beste slimme touringcars,onze tester merkte dat hij aangetrokken werd tot deze trainer voor bestelde trainingen wanneer hij alleen zijn fiets op de coach wilde zetten en wilde rijden zonder tijd te hoeven besteden aan het rommelen met netsnoeren, apps en Bluetooth-verbindingen. Hij past op wielen van 22 tot 74 cm en heeft een eigen spies, zodat u de uwe kunt beschermen tegen slijtage. Als uw fiets een steekas heeft, moet u een andere afwerpen voor de Kinetic Traxle-steekasadapter. Bonus: hij wordt geleverd met een gratis abonnement van een maand op de Kinetic Fit-coaching-app.Het wordt geleverd met een gratis abonnement van een maand op de Kinetic Fit coaching-app.Het wordt geleverd met een gratis abonnement van een maand op de Kinetic Fit coaching-app.

LEES VOLLEDIGE REVIEW BEKIJK 15 AFBEELDINGEN
BESTE WIEL-ON SLIMME TRAINER

Wahoo Kickr Snap

  • Eenvoudige connectiviteit via Bluetooth
  • Wheel-on ontwerp kan veeleisend zijn voor banden

De Kickr Snap is alles wat we leuk vinden aan de Kickr in een meer betaalbare, handigere en lichtere bundel. Net als de Kickr is de Snap compatibel met Bluetooth Smart, ANT+ en ANT+ FE-C en kan worden bediend met een smartphone, tabletcomputer of Wahoo computer-LED-lampjes waarschuwen u voor een succesvolle verbinding. Het is ook compatibel met accessoires van Wahoos Headwind (windsnelheidsimulator) en Climb (gradensimulator), en het werkt naadloos samen met apps van derden zoals Zwift, The Sufferfest, TrainerRoad en nog veel meer. Het Snaps-wielontwerp biedt plaats aan QR- en steekas-achterwielen van ongeveer 74 cm, hoewel u de steekasadapter apart moet aanschaffen. Het is eigenlijk de allerbeste Kickr minus een beetje precisie en gebruikerservaring waar een aantal rijders graag langer voor willen betalen.

BESTE REISCOMPANION

Feedback Sport Omnium OverDrive

  • Zeer licht en gemakkelijk mee te nemen
  • Heel klein op te vouwen
  • Geen elektronisch geregelde weerstand

Met een gewicht van 6 kg is de Omnium Over-Drive ideaal voor racen in kleine leefruimtes, en voor reizen – hij wordt geleverd met een duurzame draagtas waarmee je hem onder een bed kunt opbergen of hem in een bagagebak boven het vliegtuig kunt schuiven. Deze draagbare trainer is echter niet licht op functies. 2 magnetische trommels van 4 inch bieden een innovatieve weerstand tot maximaal 1.050 watt bij 89 km/u en resulteren ook in een opmerkelijk stille rit die de rust niet verstoort terwijl u aan het trainen bent op uw hotelkamer. Door de in hoogte verstelbare vorkbevestiging (compatibel met paal- en flat-mount schijfremmen) en de verschuifbare basis waar de aluminium lamellen aan zijn bevestigd, is de Over-Drive geschikt voor verschillende wiel- en fietsafmetingen en quick-release of door- as configuraties. Op het eerste gezicht zou je denken dat het eenvoudige ontwerp van Over-Drives het evenwicht opoffert,maar zelfs in een out-of-the-saddle dash kon onze tester het niet kantelen of een achterwiel vinden om de rollen over te slaan. Het hoogste wat hij kon doen was een voorste steunpoot van de grond tillen. Als je het idee van de Over-Drive leuk vindt, maar geen weerstand wilt, biedt Feedback Sports de Omnium Zero-Drive, die identiek is, behalve dat de rollen geen weerstand hebben. Als extra bonus zijn beide versies sleeën (het deel dat de tang vasthoudt) uitwisselbaar en afzonderlijk op de markt, dus als je beide opties nodig hebt, hoef je niet twee volledige trainers te kopen.dat is identiek behalve dat de rollen geen weerstand hebben. Als extra bonus zijn beide versies sleeën (het deel dat de tang vasthoudt) uitwisselbaar en afzonderlijk op de markt, dus als je beide opties nodig hebt, hoef je niet twee volledige trainers te kopen.dat is identiek behalve dat de rollen geen weerstand hebben. Als extra bonus zijn beide versies sleeën (het deel dat de tang vasthoudt) uitwisselbaar en afzonderlijk op de markt, dus als je beide opties nodig hebt, hoef je niet twee volledige trainers te kopen.
LEES VOLLEDIGE OVERZICHT BEKIJK 22 AFBEELDINGEN